REKLAMA
Znaleziono 2739 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskimartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma zainwestuje w woj. warmińsko-mazurskim
13 marca 2024 roku Zarząd Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. wydał 150. decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Otrzymało ją Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „STALZŁOM”.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Krakowie powstaje trasa tramwajowa do Mistrzejowic [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie powstaje trasa tramwajowa do Mistrzejowic [FILMY+WIZUALIZACJE]
W stolicy Małopolski realizowana jest jedna z największych komunikacyjnych w Polsce. Choć obecnie plac budowy tramwaju do Mistrzejowic może wydawać się nieuporządkowany, to prace na całej długości tej inwestycji postępują sprawnie i szybko.
Nowa Stawowainwestycja
Pokaż inwestycję
Nowa Stawowa
Wrocław, Stare Miasto, Stawowa 10
Wiśniowa 40inwestycja
Pokaż inwestycję
Wiśniowa 40
Warszawa, Wesoła, Wiśniowa 40
Nova Trockainwestycja
Pokaż inwestycję
Nova Trocka
Warszawa, Targówek, Kuflewska 1
Metro Art 13inwestycja
Pokaż inwestycję
Metro Art 13
Warszawa, Praga-Południe, Żupnicza
Dzielnica Mieszkaniowa Metro Zachód 13inwestycja
Pokaż inwestycję
Dzielnica Mieszkaniowa Metro Zachód 13
Warszawa, Człuchowska
Zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe w Polsce będzie rosłoartykuł
Pokaż artykuł
Zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe w Polsce będzie rosło
Już 3 na 4 najemców planuje rozwinąć swoje łańcuchy dostaw i zajmować więcej tego typu przestrzeni. Na celowniku będą nie tylko topowe lokalizacje. 54 proc. firm wyjdzie poza główne ośrodki i poszuka magazynów gdzie indziej – wynika z raportu CBRE "European Logistics Occupier Survey 2022".
Velvet CARE zainwestuje 363,5 mln złotych w rozbudowę i automatyzację fabryki w Kluczach k. Olkuszaartykuł
Pokaż artykuł
Velvet CARE zainwestuje 363,5 mln złotych w rozbudowę i automatyzację fabryki w Kluczach k. Olkusza
Velvet CARE, lider w Polsce oraz regionie Europy Środkowej w branży celulozowych produktów higienicznych, o obrotach szacowanych w roku 2023 na 1,5 mld zł, informuje o planowanej znaczącej rozbudowie i dalszej automatyzacji zakładu papierniczego w Kluczach k. Olkusza (powiat olkuski), w województwie małopolskim. Do końca marca 2026 roku moce wytwórcze fabryki wzrosną o ponad 30 proc., czyli o 60 tys. ton rocznie do poziomu 210 tys. ton, a powierzchnia budynków zwiększy się do poziomu około 115 tys. mkw. Wartość inwestycji to 363,5 mln zł.
Polska w pierwszej trójce celów inwestorów. W co planują inwestować?artykuł
Pokaż artykuł
Polska w pierwszej trójce celów inwestorów. W co planują inwestować?
Aktywność inwestycyjna na rynku nieruchomości komercyjnych będzie stopniowo odżywać w drugiej połowie 2024 roku. Skorzystać na tym może Polska, znajdująca się w pierwszej trójce europejskich krajów, w których inwestorzy oczekują najwyższego zwrotu z nieruchomości – wynika z raportu CBRE.
Redkom Development w 2025 r. skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowejartykuł
Pokaż artykuł
Redkom Development w 2025 r. skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowej
Redkom Development na przestrzeni ostatnich dwóch lat wybudował i otworzył trzy obiekty handlowe o łącznej powierzchni 46 000 mkw.: Park Glinianka pod Warszawą (obecnie BIG Łubna), 10 200 mkw. i Ozimska Park w Opolu, 17 000 mkw. – oba parki handlowe zostały oddane do użytku w 2023 roku. Trzecia nieruchomość komercyjna – Comfy Park Bielik w Bielsku-Białej, 19 000 mkw. GLA, została otwarta dla klientów w grudniu 2024 roku.
BGK sfinansuje rozwój technologii wodorowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
BGK sfinansuje rozwój technologii wodorowych w Polsce
Ministerstwo Klimatu i Środowiska (MKiŚ) zawarło dzisiaj z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK) umowę na realizację inwestycji w technologie wodorowe oraz wytwarzanie, magazynowanie i transport wodoru. Finansowanie będzie udzielane w formie wsparcia bezzwrotnego. Budżet na inwestycje to 640 mln euro. Środki pochodzą z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
W woj. śląskim trwa budowa fabryki fińskiej Grupy Fortacoartykuł
Pokaż artykuł
W woj. śląskim trwa budowa fabryki fińskiej Grupy Fortaco
Kolejna duża inwestycja zagraniczna w województwie śląskim. Fińska Grupa Fortaco buduje zakład produkcyjny w Knurowie, w powiecie gliwickim. Polski oddział tej firmy otrzymał decyzję o wsparciu nowej inwestycji przez Katowicką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A.
REKLAMA